Friday 22 December 2017

Uk skatt forex handel


Ska jag beskattas som en forex näringsidkare om det är min enda inkomst. Eftersom du utan tvivel är medveten om det finns två breda alternativ för att bli beskattad på din forex vinst. Du kan antingen vara en forex handlare eller en forex investor. The två är helt olika i Skattevillkor är i grunden samma skillnad som mellan en fastighetsinvesterare som köper fastighet att hyra eller en fastighetsutvecklare som köper fastigheter att renovera och sälja. Fexxhandlare är föremål för inkomstskatt Potentiellt vid 40 och till och med 50 efter april 2010 om de har vinst över 150K Investerare är föremål för CGT och 18 CGT har också det årliga CGT-undantaget på cirka 10k för att kompensera. Handlare som har en större kostnadsavdragsförskjutning klassificeras som egenföretagare. Detta innebär att om de inte hade någon annan inkomst måste de också redovisa försäkring klass 2 på omkring 2 00 per vecka och klass 4 på 8 på vinst över primärt tröskel. Såsom väsentligen om du är en grundränta skattebetalare är skillnaden mellan 18 CGT och 28 inkomstskatt och NIC Om y du är en högre skattesatsare, skillnadsskillnaden är 40 v 18 Det är också ersättningskostnaderna etc för att ta hänsyn till. För många skulle handlarens status inte vara fördelaktig, åtminstone inte om det inte fanns förluster, så att man inte beskattades som en valutahandel Näringsidkare skulle vara tillrådligt. Att upprätta när du är och aren ta forex näringsidkare är inte okomplicerat men i synnerhet en av de frågor som vi ofta frågas är om om forex inkomst är din enda inkomst kommer det att göra dig en näringsidkare. Bara för att det är du bara inkomst skulle inte automatiskt göra det handelsinkomst Hela arten av din verksamhet skulle behöva bedömas Den allmänna regeln med valutahandel, liksom aktier, derivat och andra finansiella tillgångar, är att du är en investerare. Det skulle behövas en organiserad handel före du är klassad som en näringsidkare I fallet med en individ, dvs inte ett företag är det svårare att ansöka. Giv det självbedömning är det för dig själv att bedöma din egen skattskyldighet Ity du bör bestämma statusen för din Forex aktivitet i de flesta fall slutföra avkastningen på grundval av en Forex investerare skulle också accepteras av hmrc. The faktum att Forex inkomst är din enda inkomst skulle därför inte betyda något i sig själv du kunde för Exempel har ingen annan inkomst men tjänar generösa vinster från ett minimalt antal affärer per vecka och har i stort sett lycka med dina investeringar. I kontrast kan du ha en annan tjänst, handla ofta med sofistikerad riskhantering och en kommersiell uppsättning och ha bättre chans att Som en nybörjare. Som nybörjare har jag bara upptäckt att för att kunna handla med Forex tax free måste det vara via ett Spread betting företagskonto och inte via en Forex Trader Jag är nu bekant med flera handelssystem och MT4 men har upptäckte nu att det inte är möjligt att sprida satsning med MT4 bara valutahandlare Jag har just öppnat ett demo spread spread-konto med Capital Spreads och gränssnittet för att uttrycka det är artigt disap pointing. So vad gör andra Opions som jag ser det är. Använd en Forex Trader och fatta ditt eget beslut angående skattedeklarationer Använd ett spridningsföretag, men bara för att placera affärer och använda demo MT4-konto med en Forex-handlare för analys. Användning En signaltjänst och inte stör med någon analys, bara sätta på branschen som dikteras av signalleverantören på ett spread-spread-konto. Hjälp skulle uppskattas av de som upplevde dig tillräckligt för att ha gått igenom detta dilemma. Forex skattefri måste vara spreadbetting eller Binary eller ITALIEN jag är inte 100 säker på ryktet något som ett bookie CMC IG-index Mänskliga alla dem spridar såväl som CFD s forex och mycket mer. Jag skulle rekommendera MetaTrader 4 för analys och kvantitativ handel. Som nybörjare jag har just upptäckt att för att kunna handla Forex tax free måste det vara via ett Spread betting företagskonto och inte via en Forex Trader Jag är nu bekant med flera handelssystem och MT4 men har nu upptäckt att det är inte möjligt att sprida satsa med MT4 bara valutahandlare Jag har just öppnat ett demo spread spread-konto med Capital Spreads och gränssnittet för att uttrycka det artigt är en besvikelse. Så vad gör andra opionerna som jag ser det är. Använd en Forex Trader och ta ditt eget beslut angående skattedeklarationer Använd ett spridningsföretag, men bara för att placera affärer och använda demo MT4-konto med en Forex-näringsidkare för analys. Använd en signaltjänst och inte bry dig om någon analys, bara sätt på handeln som dikteras av signalleverantören på ett spridningsspelkonto. Hjälp skulle vara uppskattat av de som upplevde dig tillräckligt för att ha gått igenom detta dilemma. Om du checkar ut IG Index eller Finspreads hittar du att du kan börja handla på 10p per poäng för den första veckan jag tror att i den 2: a veckan måste du öka till 20p och så vidare tills du når sitt normala minimum på 50p per pt. Spread betting marknaden är mycket konkurrensutsatt och därför kommer du att hitta väldigt liten skillnad Mellan de priser som erbjuds av spreadbetting-företag och direktmäklare Med valutaparet som jag handlar är spridningsmedlemmarna ca 2 poäng över direkt tillgång När du tar hänsyn till hanteringskostnaderna med en DA-mäklare vill jag hellre använda ett spridningsspel företag En annan fördel med att använda en SB är att du undviker att betala CGT till Inland Revenue. Tack för svaret Inte säkert vad du menar med Quantitative Trading. As jag förstår det om jag handlar med en Forex Broker så är min vinst optimist föremål för Kapitalvinstskatt och inte inkomstskatt Eftersom CG-ersättningen för närvarande är 9600 per person under det här skatteåret trodde jag att det skulle vara värt att klara med Alpari med MT4 tills jag gör så mycket pengar som jag sedan måste flytta över för att sprida vadslagning En stor fördel verkar vara att börja med en relativt liten mängd och riskera säga 3 av kapital per handel som jag har rekommenderat till mig vid många tillfällen är det svårt att hitta ett spridningsföretag som redan låga satsningar med en så liten mängd per pip medan med ett mikrokonto kan du komma ner till 0 25 per pip eller mindre vilket är den nivå som jag kommer att börja på beroende på stoppförlusten jag väljer att använda. Kvantitativ handel med matematisk formler för handel, dvs att skapa en expertrådgivare med MetaTrader 4-plattformen. Att sticka med Alpari med hjälp av MT4 är inte ett dåligt alternativ. Slutligen upp din storlek långsamt och när ditt system fungerar, gå vild. Stoppar är 4 bussar. Tax på Forex vinster i Storbritannien. Om du inte kan vara störd att läsa hela tråden, läs bara avsnittet nedan och kommentera den begränsade informationen jag visar mer. Om du inte kan vara störd att läsa hela tråden, läs bara avsnittet nedan och kommentera den begränsade informationen. . Jag har läst för många diskussionsforum om detta ämne och efter vilka jag har ringt HMRC om den här frågan och de sa att någon form av valutahandel, oavsett om du har en heltid 9-5 jobb, betraktas som handel beroende på frekvens och kunskap om ämnet De sa att det inte kan betraktas som spelande enligt spridning förexhandel är och är därför skattepliktigt och det är också inkomstskatt inte kapitalvinstskatt eftersom det anses vara handel Kan någon i Storbritannien som handlar valutor och har upplevt att hantera HMRC vänligen bekräfta deras situation. Jag har skisserat mina scenarier enligt följande. Bakgrund till fråga kan jag tillfälligt på söndagskvällar, veckodagskvällar eller ibland under veckodags lunch Timmar placera några spekulativa valutaposter med en valutamäklare för att försöka dra nytta av en ökning eller fall i en viss valuta, t. ex. GBP v Australiensisk dollar eller US-dollar De flesta mäklare kommer att ge hävstångseffekt för att finansiera positionen Ega 1m-positionen kräver att jag lägger en insättning av 1 dvs 10 000 som säkerhet Förutom en vinst eller förlust som uppstår vid handeln när den är stängd är räntan antingen tjänat eller betalt av mig, beroende på om jag köper valutan som går länge eller säljer valutan som går kort Syftet med det här exemplet, låt oss anta att räntan antingen är 20 per dag. När det gäller den tid som spenderas till detta spekulativa valutaföretag är det svårt att kvantifiera eftersom jag kan placera en automatiserad gränsvärde för att köpa eller sälja något som tar 2 minuter att göra och sedan inte titta på igen tills jag får en e-postmeddelande om att Handel har körts och sedan placera en gränsorder för att stänga handeln med målvinsten. Ofta kan jag lämna min iphone ansluten till sidan som visar levande information om en transaktion har utförts eller inte. Eftersom jag har ett dagjobb är min tid ägnat åt det och inte till valutahandel På kvällarna kan jag titta på priserna medan du äter middag och tittar på tv som spelar med barn men jag är inte limmad på en handelsskärm. Volymen av handel kan vara allt från 250 000 per levererad handel till 1 m per levererad handel och positioner kan öppnas och stängas från 2 gånger per månad till 20 gånger per månad. Jag tror inte att handelns storlek bör betyda här eftersom mäklaren är Finansierar majoriteten av positionen och frekvensen skiljer sig inte från att någon som köper och säljer många gånger på aktiemarknaden i månaden är det på marginalhandel eller i direkt köp. Kan du snälla ge råd om hur HMRC kommer att se följande situationer i förhållande till skatt i förhållande till ovanstående. Scenario 1 Som en anställd med heltidsjobb och min primära arbetsinkomst som inte är relaterad till aktiviteten i forex alls anser jag denna spekulation som ett medel för personlig vinst eller förlust. Jag är inte en professionell valuta Näringsidkare Jag är helt enkelt en person som läser tidningarna, finansiella nyheter och fattar ett välgrundat beslut och kan göra eller förlora pengar på handeln. Jag skulle göra valutahandeln som en direkt kontantpunktstransaktion med mäklaren wh o skulle finansiera det, dvs inte en spridningshandel Detta exempel är inte annorlunda för någon som gillar att göra aktiehandel som en vanlig hobby. Hur är någon skattebehandling på vinstförlust gjord här och betraktas den som inkomst eller kapitalvinst Betraktas detta som spel och därmed betalas inga skatter på vinst och ingen lättnad kan beviljas förluster. Scenario 2 Enligt situation 1, förutom denna tid, genomförs transaktionen som en spridningshandel som därför betraktas som spelande och därför inte omfattas av någon inkomstskatt eller CGT igen är detta inte mitt primära jobb, snarare än som en direkt kontant köpköp av mäklaren. Hur är någon skatte - och avlastningsbehandling på vinstförlust gjord här och betraktas som inkomst eller kapitalvinster. Scenario 3 Om jag öppnade en Valutakonto i min frus namn och jag gör alla valutahandel på hennes vägnar under hennes namn och hennes heltidsjobb är som tandläkare hur är någon skattebehandling på vinstförlust gjord här och betraktas det som inkomst o r kapitalvinster. Scenario 4 Eftersom jag tekniskt har en religiös fråga med spel, men nuvarande lagar tillåter gynnsam skattbehandling mot spridning och spelning, dvs det är inte skattepliktigt om det inte handlar om handel och ditt huvudsakliga jobb, skulle jag föredra att göra en sådan ställning INTE via en spridningshandel Men risken att skatta skatteskulder om jag gick den icke-spridna satsningsruten, tycker jag inte för den ideen. Finns det något sätt på vilket spekulativa valutahandelstransaktioner kan genomföras som erbjuder liknande fördelar som spread-betting men inte nödvändigtvis via den rutten. HMRC har gett dig de råd du söker Det råd är plats på. Det finns inga speciella regler för valutahandel om det inte görs av ett företag. Den enda frågan som behöver ställas är att du handlar är du engagerad i en handelsaktivitet Det är inte en enkel fråga att svara I sin enklaste kan en turister återvända från semester och konvertera sina dollar till pund till en bättre ränta som turist har gjort in, men det är inte en handelsaktivitet Å andra sidan finns det en person som regelbundet köper och säljer stora mängder av utländsk valuta med det enda syftet att realisera en vinst Den personen är handel Det finns en mängd scenarier mellan dem som kommer att falla På egen hand. Från vad du säger handlar du utan tvekan Du gör det på stor skala Du är organiserad och du har en vinstsökande motiv Det spelar ingen roll hur många jobb eller affärer du har Om vad du gör på Valutan är en handel, då kommer vinsten att bli skattepliktig och dina förluster kommer att vara tillförlitliga. Avgift tas ut på vinst av en handel Den som är skyldig att betala skatt är den person som har rätt till vinsten Det spelar ingen roll om Namnet på kontot är i Det kommer fortfarande att vara du som har rätt till vinsten och är skyldig i skatten. En person som tillverkar modellbåtar och säljer dem på en söndagsmarknad kan vara en hobby, men handlar också igen, även om det gör det för njutning gör han också Det att tjäna pengar På samma sätt kan en professionell golfare inte hävda att hans vinst inte är av en handel eftersom golf är också hans hobby. Det finns ingen lag som hindrar spel från att vara handel. Lag definierar handel som varje handel, tillverkning, äventyr eller oro i handelens karaktär Domstolarna bestämde att spel inte passade den beskrivningen. Det ger perfekt mening, för om det var en handel skulle varje spelare kunna ställa sina förluster mot skatt. Det finns fler förluster än vinster i spelvärlden. BD 5 år sedan. Sign in för att lägga till en kommentar. Binära alternativ låter användare handla valutapar och lager för olika förutbestämda tidsperioder, varav minst 30 sekunder. Utför handel är visa mer Binära alternativ låter användare handla i valutapar och lager för olika förutbestämda tidsperioder, varav minsta är 30 sekunder Genomförandet av branschen är enkelt Systemet använder användarvänliga gränssnitt, vilket till och med ett 8-årigt barn kan fungera utan att behöva läsa några insättningar tructions Men att vinna affärer är inte lätt Binär handel är annonserad som det enda genuina systemet som låter användarna tjäna för mycket pengar på löjligt kort tid Annonsörer försöker implicera som om du kan göra 350 var 60: e sekund om det var sant då binär handel skulle verkligen vara en häpnadsväckande affärer Men det ger någon mening Kan varje näringsidkare göra massor av pengar i binär handel Vem betalar faktiskt alla pengar eller vinst till handlare Den första utmaningen är att hitta en pålitlig binärmäklare för det andra måste du hitta en binär handelsstrategi som du kan använda för att göra vinster konsekvent Utan en effektiv handelsstrategi finns det ingen möjlighet att tjäna pengar i denna verksamhet. Lär dig en lönsam handelsstrategi. Du borde se den här presentationsvideot. Det är nog det bästa sättet att lära sig att vinna med binärt alternativ.

No comments:

Post a Comment